Kızlar sürekli 2 aydann beri hep kabız okur bebeğim. 2 gün yapar 5 gün yapmaz . 1 haftada bile yapmadıgı olmustur 6 aya girmeğe yakınız yürütece koydum 5 dakkalığına yanında olarak çok mutlu oldu aldıgımda tuvaletini yapmıştı. Bi kaç defa yine o şekil koydum yine aynı kabız olan bebek yürğtecte kaka yapmıs . Kesinleşti yani yürütece koydugumda yapması burda yürüteci önermiyorum kendimde koymuyorum öyle saatlerce zaten kızım süremiyo biraz duruyo alıyorum. Sadece bu olayı anlatmak istedim belki işine yarayan olur kabızlık çok kötü fitilde satılmıyor artık..