Nursma Merhaba 🌼 kızım 1 yaş 4 günlük. Yaşına girdiğinden beri adına bakmıyor. Bir bana değil kim seslense de bakmıyor. Çok nadir baktığı oluyor. Göz kontağmz iyi. Taklit etmesi var. Bardağı getir, topu at gibi yönergeleri yerine getiriyor. Dün hastaneye gitmiştik hadi bakalm buradaki bebekleri bana göster dediğimde kendi akranlarını hep işaret ederek gösterdi. Baba nerde teyze nerde dede nerde vs dediğimde ne kadar kalabalık olursa olsun hepimizi gösteriyor. Ama neden adına bakmıyor 4 gündür bilmiyorm. Endişeleniyorum.
2prematureannesi Nursma takmıyor olabilir canım başlarda oğlumda öyleydi şimdi 2 buçuk yaşında 1 buçuk 2 yaşında ismiyle seslenince bakmaya başlamıştı
Oreolumagnolia Nursma cok duydugu icin takmiyordur bence canm biraz zaman gecsin ondan sonra seslen bakar
sedalala Nursma bence endişelenecek bir durum yok, bakmak istemiyor belli ki. Bu arada benim kızım da 15 aylık o da nadiren bakar, saklambaç oynamayı ce-e oynamayı deneyin o zaman ismini söyleyin oyunla karışık, kesin bakar 😊
Nursma 2prematureannesi ya gerçekten mi İzmir’de yaşıyoruz deprem anında kızım da fark etti ağlamadı ama avizenin sallanısından ürktü sanki çok kötüydü ondan sonra çok değişti çok üzülüyorum.
2prematureannesi Nursma evet canım bide depremde etki etmiştir ondan dolayı ne olduğunu anlamadığı için korkmuştur depremin ne olduğunu bilmediği için canım o yüzden bı uzmana danışın bence
Daphn İşitme testi yapılmıştır ama böyle devam ederse yenilemeyi düşünmenizi öneririm. Yeğenimin durumuna benziyor. Doktorlar sürekli savsakladığı için de teşhis 2 yaşında ancak kondu.
Nursma Daphn evet kuvöz de kaldığı için 2 kere işitme testi yapıldı bir sorun yoktu. Yeğeninizin işitme problemi mi var? Geçmiş olsun 🌼 bir düzelme olmaz ise tekrar yenilemeyi düşünüyorum bende teşekkür ederim.
Nursma sedalala 1 yaşına girdiğinden beri takmıyor beni önceden başkası da seslense bakardı şuan resmen kendine has bir kişilik bizden bağımsız yemek yerken bile benim yedirmemi istemiyor. Ay çok değişti ya eski kızım geri gelsin. 😏 Evet saklambaç falan oynarken çok iyi iletişim kuruyoruz. Dün akşam bir çember kurduk evde ben herkese adını söyledim cevap olarak da herkes dönüp efendim dedi kızımın da ilgisini çekti bu durum belki bu şekilde takar yine beni. 😊
Nursma aysenur_58 evet olabilir çünkü onun öncesinde bakıyordu yine şimdi kendimi yırtıyorum bakmıyor ama sonra ufaktan bi sesleniyorum dönüp bakıyor.
Daphn GoGirl fransada yaşıyor, doktorun bilerek ya da bilmeyerek yanlış yönlendirmesi. Ablam çok uğraştı en son işitmesinin %40 olduğunu öğrendik işte.
Nursma aysenur_58 ya çok üzülüyorum evimizde kalamıyoruz şuan annemlerdeyz ama insan kendi düzenini de özlüyor kızıma da ayrı üzülüyorum. İnşallah düzelir 🌼