Drysrht topuk kanını sağlık ocagındakiler incelemiyo sadece kanı almakla yükümlüler boştan yere gerizaklı demenize gerek yok, 2 defa dogumdan sonra hastanede aldılar topuk kanı, hastanede alınan kanın birinde dediginiz gibi sorun çıkmış diyerek saglık ocagı tekrar aradı 3. Defa alınması gerekiyı ama korkulcak bişey yok genelde kanların saklanma koşullarından ötürü yanlış çıkabiliyo bu deger dediler 3. Kanı aldıklarında ve öylede oldu 3. Kanı aldıklarında aramadılar bidaha