Bebeğinizin altına ıslak mendil kullanmayın pamukları ılık suda ıslatıp kullanıyorum ben hala 8 aylık oldu. Hatta pişik durumundayken sadece ılık suyla yıkayın. Sabun şampuan vs sürmenize gerek yok ph bozar. Sonra kağıt havluyla kurulayın ve sudokrem sürün. Anında rahatlatır kuzuyu, geçmiş olsun. Sudokrem pahalı gibi görünen ama pişik durumunda çok etkili bir krem ve uzun süre gidiyor bizim hala bitmedi ilk kutu.