Merhabalar Bugün doktor kontrolünde bebeğimin devamlı içtiğini kustuğunu söyledim ver doğumundan itibaren 2 ayda toplam 1 kilo aldı kilo alımı az kusması fazla doktor kontrolünde de kuştu reflüsü var dedi ve gaviscon toz halinde ilaç verdi yaşayanlar başına gelenler oldu mu ?