Yaklaşık bir haftadır kabız, doktor bağırsak duzenleyici verdi ama fayda etmiyor kakası bildiğiniz taş gibi çıkıyor parça parça. Çok ağlıyor yaparken üzülüyorum zeytinyagı içirdim makat girişinede sürüyorum ne biliyim ishal yapan şeylerden yedirdim yok, doktora gitmekte istemiyorum tekrardan burası cok tehlikeli covid var hastanede çok acil değilse gelme dedi. Ne deneyebilirim başka evde? Son çare olmadı lavman vb için gideceğim