Merhabalar. Özet geçerek anlatmak istiyorum. Pazar günü oğlumun kakasında siyahlık gördük. Mastit geçirdikten sonra ara ara kanlı emzirmelerim oluyordu. Meme ultrasonu falan çekildi. Bir sorun yok emzirmeye devam dediler. Bizde herhalde yine ondan dolayı oldu dedik. Akşam yine siyah şekilde kaka yapınca yakınımızda çocuk hastanesi var oraya gittik.
Müşahadeye aldılar. Defalarca damar yolu açmaya çalıştılar. Oğlumu o şekilde görmek beni çok üzdü. Yatış vereceklerini söylediler. İstemedim takipli olduğumuz hastaneye geçmek istedim. Doktor müsaade edemem bu durumda , üniversiteye dahi sevk edebilirim sizi dedi. Geceyi hastanede geçirdik.
Devlet hastanesinin şartları malum. Eşimi almadıkları için çok yıprandım. Temiz süt vermem gerektiği için sağım yapmam , bebeğimi yalnız bırakmam lazımdı. Ayrıca 3 günlük yeni sünnetliydi. Ayağından serum bağlı ona dikkat etmeliydim ki çıkmasın vs.. Bir yandan da virüsün tedirginliği falan, beni aşırı derecede yıprattı.
Sabah çocuk cerrahisi gördü, ultrason çekildi. Onlardan da olumlu dönüşler de alınca imza atarak çıktık hastaneden. Doktorumuzla görüştük , sonuçları gönderdik. Hemen yanına gittik. Baktı oda bir sıkıntı görmedi. Her kakasını fotoğraflamıştık baktı. Siyah değil koyu yeşil olduğunu , siyah kakanın çok daha farklı olduğunu söyledi. Ayrıca kan değerlerinde oynama da olmayınca endişelenecek bir durum yok dedi.
Neyse velhasıl kelam bu süreç beni yordu da yordu. Sonuç olarak şırıl şırıl akan süt şu an pıt pıt gözünden yaş akar gibi geliyor. 🥺
Biraz aceleci davrandık , aklı selim düşünemedik. Keşke en başta takipli olduğumuz hastaneye gitseydik. Başta oğlum sonra eşim ve ben yıprandık. Oğluma baktıkça ciğerim sökülüyor. Elleri mosmor oldu evladımın. Bunlar bizim için bir tecrübe oldu. Kimseyi suçlamıyorum , doktorların üzerinde çok büyük bir mesuliyet var. Her açığı değerlendirmek zorundalar.
Kısaca dedim de yine anlattım da anlattım. Oğlum iyi Allah’a şükür. Kaka rengi de normale döndü. Normale dönmeyen tek şey sütüm.
Rezene , pekmez , cevizli sucuk , hurma , kayısı falan yedim. Humana still tee aldım. Ondan da içtim bugün. Bulgur pilavı yapacağım. Tahin helvası, dere otu , yulaf aldım. Bunları da hemen tüketeceğim. 😔 Uykuma , dinlenmeme dikkat ediyorum. Evi saldım. Oğlum uyuyunca bende uyuyorum. Uyanınca beraber vakit geçiriyoruz. Boşta emse emziriyorum bıraktırmadan.
Derdimi anlatıp rahatlamak için birde önerilerinizi almak için yazdım. Biraz uzun oldu ama desteklerinizi bekliyorum. 👐🏻