Ablam geçtiğimiz hafta hamile olduğunu öğrendi ultrasonda 4 - 5 haftalık hamile olduğunu keseninde 9 mm olduğunu söylediler bu hafta bir daha doktor kontrol dedi gitti ve sadece 11 mm olduğunu söyledi bununda bebekte gelişim olmadığını bebeği alması gerektiklerini söylediler ablam 1 hafta daha beklemek istedi doktor da kanama yoksa bekleyelim dedi ama büyük ihtimal alınıcak dedi böyle bir durum yaşayan var mı lütfen yardımcı olun