Selinglr Mom14 guzel ustunde yazıyor canm bende kullanıyorum mamasınada eklıyorum bı kasık tok tutuyor normal kasık mama olarakta yedırıyorum hipinde var onlarada bır bak
afs9mart Mom14 kullanıyorum üzerindeki ölcek benşm kızıma fazla gelşyo göz kararı ypıyprum bende 7.5 aylk iştahsız meyweli kavonoz mamasınj bile yarım yarım yiyo iki güne bölüyorum bende
Boncuk_34 Selinglr bu yorumu okumam çok iyi oldu. Mamasına bende ekleyebilirim o halde. Teşekkürler 😊