Linaguven aynı durum bizde de mevcut, bende tek bakıyorum uykusuzluktan artık kızım uyansa da kalkıp beşikten alcak dermanim kalmiyo gece garanti 2 kez uyaniyo sabah da gun doğmadan uyaniyo.. yanımıza alıyorum karşısına telefondan bebek şarkıları açıp koyuyorum en azından biraz daha zaman geciyo yoksa kalkıp bakacak halim olmuyo yani. Bende düşünüyorum sizin gibi, ama gerçekten çaresizlikten yapıyorum bunu kalkamiyorum yoksa… Inşallah bi sorun olmaz.