Selamlar , şu ara tırnak iltihabı sorunu yaşıyorum ve öğrendiğime göre yeni doğum yapan annelerin rutin bir sağlık problemiymiş. Baş parmaklarımda başlayıp diğer küçük olanlarada bulaştı şuan neredeyse hepsi şiş kızarık ve gece agrısına uyandırıyor :( teraminsn ve balaban diye bir kremi karıştırıp kullanıyorum sabah akşam bakalım bi faydası olacak mı.. sizler nasıl geçirdiniz doktora gitsem çekelim der mi :/