Tortilla Kilo alımı az geldiği için.aslında bazen baktıgımda fıskırarak geliyor sütüm anlamadım gitti.direniyorum mama vermemek için ama sağlık ocagına gidiyorum ebe ver diyor hastaneye gidiyorum doktor ver diyor ne yapcagımı şaşırmış durumdayım.Günde 6-7tane çişli bez sayımızda var gerçi😫1ayda 800 gram civarı almıs ebe 1,5 kg bile alabilirdi diyor 😕