Seren3443 Mamajoo mu yoksa diamond Elmas anne mi bilmeyenler için resim koydum hangisi daha iyi https://imgyukle.com/i/I2MaJU`
uykutulumu35 Seren3443 bende baby plus ın kini kullanıyorum elim ayağım oldu baya memnunum sağma kademelerini arttırabiliyorsunuz. Mamajoonun makinesini de deneme şansım oldu aşırı fark yok bir iki kademe fazla vardır sadece
uykutulumu35 Seren3443 süt saklama poşetine koyuyorum buzlukta 3 ay durabiliyor. Bebeğime vermek istediğim zaman sütü, suyu kaynatıp bi kaba koyuyorum içine poşetle birlikte sütü koyuyorum kendisi çözünüyor 😊
Happines20 Ben mamajoo nun elektrikli çift göğüs pompasını kullanıyorum gayet memnunum . Sütünü sağdıktan sonra saklama poşetlerine koyup ya buzluğa at ya da normal buzdolabında durabilir . Oda sıcaklığında 3 saat buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay durabilir .
uykutulumu35 Seren3443 çok sıcak olursa biberona koyup biraz soğuk suda bekletiyorum bileğime damlatarak anlayabiliyorum sıcaklığını
birebeanne Ben diamond Elmas kullanıyorum çift pompalı çok memnunum masaj ve sağım 10-15 kademe kadar var çok güzel. Önce masaj modunda 5 dk çalıştırıyorum o zaman bile 70-100 ml arası süt sağıyor 5 dk da tavsiye ederim
Seren3443 birebeanne çok kararsızım ya onun bide emzik ucu göndermiyor Muş sanırım dokunmatik ama dimi bpzulmazmı ne kadar dur kulanıyorsun
birebeanne Seren3443 evet dokunmatik 2 aydır kullanıyorum . Sadece süt saklama kabı geliyor biberon ucu yok yani
TospilikVeAnnesi Seren3443 2 aydır kullanıyorum. Mastit olmak üzereydim saglık ocagında ki doktor sütümü sagmamı söyledi. Eşimde bunu aldı güzel çekiyor 🌸