170620 Sezeryandan iki üç ay sonra çok kanamam oldu doktorda rahmin kalinlasmis içindekini atması gerek diye söktürücü hap yazdı çok oluyo kanamamam bunu yaşayan oldu mu yardım eder misinz
Bebeklerm 170620 alla alla yoğun olunca rahimmi kalınlaşırmış bendede doğumdan sonra aşırı yoğun geliyor reglim önceden hiç böyle değildi doğum sonrası bu 3. reglim her yerim batıyor resmen doktora gitmedim
Nihannn Normalmiymis peki canim sezeryanla ilgiis varmiymis. 4 kez oldum ama hic olmadi boyle bisey.gecmis olsun.
170620 Nihannn olabilir bazen böyle dedi ama bitmedi daha metiler diye hap yazdı hap bitti daha kanama bitmedi
nesezeynep Benim de aynısı oldu aşırı geliyordu hasta bezi kullandım o dereceydi , doktora gittim ultrasonla baktı bi şey yok dedi doğum kontrol ilacı yaZdı ama kullanmadım, hamilelikten önce öyle bi kanamam olmazdı