Sevgili anneler merhabalar 36 günlük bebeğim var. Doğum yaptığım da 1-2 gün emdi bebeğim ama ben sıkıyordum o emiyordu midesi büyüdükçe fazla gelsin istiyor ve kendi çekmeye üşeniyor halbuki emme refleksi gayet iyi 36 gündür sağıyorum sütümü biberonla veriyorum ne yaptıysam memeyi almıyor her türlü emzirme yöntemini denedim memeden biberondaki gibi aksın istiyor artık bugünlerde de 2 gündür göğüslerim taş gibi şiş olmasına rağmen süt gelmemeye başladı sizce ne yapabilirim fikirlerinizi dört gözle bekliyorum hanımlar