Kbrmhmthnfth Ya arkadaşlar benim oğlum 1.5 yasında saçımla oynayarak uyuyor ve uyku arasında uyanıp saçımla oynamak istiyor başına gelen ve nasıl biraktiracahimi bilen var mi
duygukoc Kbrmhmthnfth acaba bi bebek alsanız onun saçıylada oynarken uyuya kalırmı sizi rahat bırakır en azından
minikailemmm Kbrmhmthnfth yigenim öyle oynardı 5 yasında hala aynı sac bulamazsa kendi sancıyla oynar ve ucları düğüm düğüm yapar 😊
Kkubu80 Kbrmhmthnfth benim kardeşim öyle uyurdu annemin ya da babamın sacını oksayarak uyurdu sonra kendiliğinden unuttu onu
minikailemmm Kbrmhmthnfth olunca iyice oynar 😂kaç kere sacımızı kestik ablam ben yigenim sacını uclarını minik minik dügün ederdi acılmazda bizde ordan keserdik 😂