Nida1404 merhaba bebeğim 1,5aylık yaklaşık 20 gündür kullanıyoruz. Biagia öncesinde biogaia kullandık onda gayet memnunduk, 20 gündür sürekli ıkınıyor kaka yaparken gaz çıkartırken hep ağlıyor hep ayakları karnına çekiyor huzursuz. Yanında nurse harveys gaz ilacı kullanıyorum ama Ben biagaiadan pek memnun kalmadım açıkçası.