Asaf0625 Ben 9 ay önce sezaryenle doğum yaptım şimdi 6 haftalık hamileyim. Dün doktor kontrolüne gittim. 6 ayda yaralar iyileşiyor, sadece hamileliğin biraz ağrılı geçebilir o da kesin değil bünyeye bağlı dedi. Ultrasonla yarama da baktı, bir sıkıntı yok dedi.