Kızlar oğlum 10 ay 4 günlük 1 haftadır aşırı ama aşırı huysuz zaten huysuzdu şimdi zirveye ulaştı her dk her sn ağlama modunda ve hicbir sebebi yok bezini değiştirirken,uykuya yatırırken,oyun oynarken,yemek yerken hep ağlama modunda su sıralar hiç keyfi yok üst dişlermi gelecek anlamadım damağın sismesinden başka belirti yok şuan.birde 2 gündür tek uyku yapıyor 8 de uyanıyor 12 buçuk 1 gibi yatıyor saat 3 buçuk bazen 4 e kadar uyuyor tek uykuya geçiş için erken değil mi sizcede sizde durumlar nasıl.