Leylamoms Kizlar once emzirip daha sonrasında mama teklif ediyorum ac ise içiyor ama anne sütü yeterli ise içmiyor bu sefer yaptigim mama ziyan oluyor . Mamayi termal çantada saklayıp daha sonra verebilir miyim yoksa dokmeli miyim sizler nasıl yapıyorsunuz
duygukoc Leylamoms emzirdikten sonra parmağınızla yoklayın ağzını bayağı böyle çekerek emiyorsa o mamayı yer çekerek emmiyorsa doyuyordur yazık mama günah ziyan olmasın ben öyle yapıyorum termal konusunda bi fikrim yok ama bildiğim kadarıyla mama durdukça katılıyor
demetdiyebiri35 Leylamoms ben kalan mamayı atmıyordum veriyordum ama artk atıyorum şöyle bi metod geliştirdim memeden sonra 2 ölçek yapıyorum baktım hala istiyor 2 daha böylece çöpe gitmemiş oluyor. Bildiğim kadrıyla 1 saat kalabiliyor yani ben öyle yapıyorım en fazla 1 saat sonrası çöp. Sende öle yap ölçek az ver gerekirse 1 ölçek yap nasılsa sıcak suyun her daim hazır hızlı hızlı yap💚
Minnossareannesi Leylamoms Ben bir haftadır mama veriyorum aynı senin gibi bazen emiyor bazen bırakıyor döküyordum ben olmaz dedi eczacı ama aslını bilmiyorum hatta bu yüzden bazen geceleri önden mama verdim arkadan emzirdim mememde uyudu ama o da doğru olmadığı için çok uykum olduğunda yapıyorum sadece
Leylamoms duygukoc oyle yapiyorum ama bu sefer mama gelene kadar asiri sinirleniyor ağlamaya başlıyor
Leylamoms Minnossareannesi önce mama verirsem bu sefer meme istemez diye korkuyorum o yuzden once meme sonra mama. Zaten gece mama desteğine ihtiyaç duymuyorum yeterli geliyor sadece aksam üzeri sık emdiği için dolmuyor sut o zaman yetersiz kalıyor
Minnossareannesi Leylamoms Benim tam aksi memede uyuyakalıyor doymadan o yüzden yarım saat sonra uyanıyor tekrar tekrar
Mltmdfn Leylamoms termal cantaların kutuların sadece mamayı sıcak tuttugunu biliyorum zira bizim doktorumuz bekleyen mamayı verme demişti kutularında da yaZıyor beklemiş mamayı vermeyin diye. Yani konu eğer mamanın sıcak kalması ise hafif sogumaya yakın bir kava sıcak su koyulup mama ısıtılabilir ben cok sağlıklı olacagını dusunmuyorum artanı dökerim yada az yaparım yetmezse bidaha yaparım genelde iciyor bızım kız
Leylamoms Mltmdfn ısıtma gibi değil de en azından sicak kalırsa verilebiliyor mi diye düşündüm ben . Artik ben de az yapıp ilave edeceğim mecburen
Nilinannesiii Leylamoms canim bende sana bi soru soriyim 2 aylikken 600 gr aldigi icin meme mama baslatti dr. Gunde 2 kere 60 cc veriyodum 1 haftada 500 gr almis cok iyi dedi mamayi birak demedi herkes birak diyo bu arada tok olduğunu anlamiyor bikere annem 120 vermis onu bile icmis kusa kusa bi hal oldu. Mesela bende 2 gundur mamayi gece yatmadan once veriyorum ve az verdigim icin surekli emziriyorum 1 saatte bi emzirmeden sonra bazen kusmaya basladi gce mama verince ondada biraz kustu sence mamayi toptan birakiyimi
Leylamoms Nilinannesiii valla bu doyma işini anlayamadim ben bebeğim 2 aylik benimde bir ayda 1340 gr almış kilosu normale göre onden gidiyor gelişimi gayet iyi bez sayısı vs. Ama aksam 8 oldu mu emse dahi miz miz uykuya dalamiyor doktor açlıktan mama ver dedi mama veriyorum şimdi onu da kusuyor bazen ne yapacağımı şaşırdım. Doydugunda içmez dedi doktor gercekten de almiyor doydugunda ama sut nasil yetersiz anlayamıyorum seninle ayni durumdayım yani. O yuzden ben artık çok miz miz olduğunda göğsümden cok sut gelmediğinde mama veriyorum sen de öyle dene bir istersen zaten tok olunca ağzında çeviriyor mamayi
Zeynommom Bende mama kullanan bir anneyim mama kutusunda en fazla 2 saat kalabilir diyor mama arta kalan olursa o saatten sonra döküyorum
Nilinannesiii Leylamoms kiz aynisiiiii 8den sonra miz miz miz bende dun emzirme sonrasi dedim demekki ac verdim 60 cc agir geldigi icin uyudu ama 5 dkda bi reflusu tuttu kustu sonra yine aglamalar dus falan aldirdim uyuyo gibi oldu hep kusmugunu yuttu reflu oldu yani. Bu arada drun doyarsa almaz demesi bende anlamadiklarini dusunuyorum kesinlikle cunku bir aylikken sutum varken annem 120 cc vermisti onuda icmis diyo bana daha veriyimi iciyo.. bence doyduklarini anlamiyolar kesinlikle..
Nilinannesiii Leylamoms bide kendimce bi trorim var mamayi uyuma araci olarak giruyolar bence agir gelip küt diye uyudugu icin aksam baslaniyo miz mizlanmaya
Twinmomkubra Nilinannesiii benim de 2 aylik ikizlerim var her aksam 6-8 arasi gece uykusuna gecis yapacagimiz zaman cok huysuz oluyorlar. Mama da versem duzelmiyorlar saat 7bucuk 8de zorla uykuya daldiktan sonra baya guzel uyuyorlar. O saatlerde neden huzursuz oluyorlar bu kadar cozemedim ben de
Leylamoms Nilinannesiii 8den 12ye kadar mama vermezsem işkence 12de sanki o huysuz cocuk gidiyor yerine melek geliyor 12de emip gece uykusuna yatıyoruz 4 saat uyuyor ben çözemedim valla bu bebeleri😅😅