Sltn01 Benimki de böyleydi mama desteği yaptım. Sütünüz nasıl bilmiyorum azsa mama desteği önemli beslenemeden atlatamıyorlar sarılığı. O aşırı uyku da sarılıktan oluyor. Emmemekte çok ısrar ettiği zaman sağıp verdim. Ama kesinlikle mama da sağdığım da kaşıkla. Asla biberonla vermeyin. Uyandırmak için koltuk altlarını hafif gıdıklıyorum ayağını hafif sıkıyorum. almıyorsa kaşıkla uykulu da olsa verebiliyorsunuz. Dudağına değdirin kaşıkla. Dilinin altına yavaşça akıtın. İki saatte bir bu şekilde mutlaka besledim. Uyandırabildiğim zamanlarda da emzirdim şimdi çok daha iyiyiz. Rahat olun, olmuyor diye stres olursanız bırakırsanız olmaz ısrarla devam edince düzeliyor biz iki günde düzene oturttuk