Happyanne Oğlum 6 aylık belki 3 aydır ışığa bakıp gülüyor hatta ışığa bakarken neşeli sesler çıkarıyor. SiZde durumlar nedir, sizce normal mi?
Ahmedinannesi Happyanne benim oğlumun 3 aylık olmasına bir hafta var,evdeki avizeyle konuşuyor ışığı açtığımda😅bence normal🤗
aygulusoy Happyanne benim oğlum da öyle avizede takılıyor gözü sürekli. Bence normal çünkü parlak ve renkli şeyler dikkatini çekiyor
Missi Happyanne Ahmedinannesi aygulusoy Demmmeki her keste öyle benim olgumda sürekli avizeiyle konuşuyor 😃 eşim Einstein çözemedinmi daha avizeleri dur daha bir gün çözeceksin diye takılıyor. Bayada konuşuyor gülüyor 😍 😃 normaldir her halde 🤷🏻♀️