Arkadaslar merhaba wee baby marka temazsız ateş ölçer kullanıyordum 2 yıldır fakat bu sabah itibariyle kırıldı braun nun bu modelini kullanan varmı kulaktan ölçümü lütfen yorumlarınızı benimle paylasırmısınız veya önerebileceğiniz memnun kaldıgınız ateşölçerleri paylasırmısınız