muennesgenc emziriyorsan neden okadar çok veriyorsun ki canım, mesela ben gece emdiği için sabaha göğüslerim yumuşak olunca veriyorum öğlene kadar doğru düzgün birşey yememişsem veriyorum,gece de 12 de veriyorum ki uykusunu biraz alsın diye sabah ve öğlen değişebiliyor bazen sabah öğlen hiç vermiyorum çünkü bakıyorum emiyor uyuyor demekki sütüm doyurmuş diyorum gece mutlaka veriyorum, bebeğim artık 4 aylık 3aylıkta 90-100 verirdim verdiğim zaman artık 120cc veriyorum