Ozgeruya Ek-istanbul aaa deneyim teşekkür ederim illa banyo şart değil dimi? Ya öyle bişey annem bana anlattı ama ben mart doğumluyum kedilerle 40 in karıştı falan dedi biseyler yapmışlar üstümden bi sürü kıl çıkmış belki bendede o çıkmıştır eskiden bilinmezdir
Ek-istanbul Ozgeruya yok banyo üşütüyo aksine yağ ile dairesel olarak bölgesel defalarca aynı yeri ovun cıkacaktır varsa yoksa çıkmaz toplamda sırt ve omuzlar 20 dk fln sürüyo biraz önce ben yaptım çok ağladı kızım
Ek-istanbul Puki tabiki her bebekte yok. Ama olan varsa yazık çok acı çekiyolar insanlarda kolik sanıo
Mom091 23082020 eltim yapmıştı bir kere kızıma. Valla korktum ben bir daha ne yaptım ne de yaptırdım. Cidden kıl gibi küçük küçük şeyler çıkıyor. Belki faydalı bir şeydir vücudu için bilemeyiz. Araştırmak lazım
Borankus 23082020 banyo yaptirdiginizda elinizin iciyle sırtini ovalayip dikenlerin cikmasini saglayin rahatliyor bebekler
Ek-istanbul sinemin çok iyi bizim 3.5 aydır çıkıyor benimde öyle çıkmış aralrda yine yapın ama yağ ile hem masaj oluo hemde kontrol etmiş olursunuz
Mervee35 Benim bebeğimin de sırtında vardı. Avuç içi kadar Bi yerdi. Her banyoda güzelce ovdum. Banyodan sonra da bebek yağı ile hep dairesel masaj yaptım. Geçti şükür