motherthea Kızlar kilo alımı az olduğu için doktor 3 saaatte 30 cc ver dedi kullananlar memnun mu sma daha iyi diyorlar
01_210820 motherthea bende hip kullanıyorum ama neblim zayıf duryuyor sanki almıyor iki buçuk aylıgız sma daha iyiydi sankş ilk onu kullandım
Kavinsmom İçerik olarak en iyi mama diyorlar lakin içinde Nutellanın da içinde olan palm yağı var öyle dediler ben yinede başladım kullandım lakin benim bebeğim de gaz sorunu yaptı bu yüzden similac geçmek zorunda kaldım