Merhaba kızçeler napacağımı şaşırmış durumdayım nolur fikir verin. 2ay 26günlüğüz Sütümü sağarak veriyorum bazen de mama takviyesi yapıyorum Lansinohın yavaş akımlı biberon ucunu kullanıyorum ama kızım acıkıyor ağlıyor biberonu verdiğimde ise ağlamaya devam ediyor zorla yemesini sağlıyorum sizce biberondan sıkılmış olabilir mi biberon öneriniz var mı acaba orta akıma mı geçmem lazım onu da bilemiyorum 😕