Dk72 50günlük bir kızım var, emerken uyuyor ya da kucağımda uykuya dalıyor. Başka türlü uyutamıyorum sizler nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi?
Kadriye043043 Dk72 ayakta sallayarak artık bacaklarımı hissetmiyorum ortopediye gitmeyi düşünüyorum ya da kollarımda sallayarak asla beşiğinde uyumaz
Dk72 Egemenin_Annesi neyse bir tek ben böyleyim sanıyordum. Bazen nasıl uyuyacağım şaşırıyorum hiç biri işe yaramıyor
CilekRecelim Benimde 49 günlük kızım. Genelde emerek uyuyor . Ben her türlü unutmayı deniyorum. Beyaz gürültü çok işe yarıyor emzirip yatağa koyup beyaz gürültü dinletince kendi kendine de uyuyor bazen .
Neseelifnaz eceecem 2aylik daha çok küçük ayakta sallama çok yavaş salla eğer mecbursan beyni kafatasına çarpıyor ve çok ciddi rahatsızlıklara yol açıyor araştır istersen
Serapguneyli Dk72 benim kız da 68 günlük, akşam saat 10 veya 11 arası gözleri hafif kapanır zaten uykusu geldiğini anlarım ama asla memede olmadan uyumaz, hemen emziriyorum Bi yarım saat falan memede dalıyor uykuya diğer türlü ayağımda da sallasam emmeden uyumuyor maalesef
Zalimsin 19 aylık olacak emerek uyuyor , yenidoğanken kucakta pis pis yapiyodum tabi çünkü gazliydi evde geziyodum saatlerce öyle ama emerken uyuyo ,ısırma korkusu olmasa memeyi ağzından çekerken ödüm kopmasa iyi aslında 😁
mina00 Zalimsin kucuk parmagını hafıfce agzına sal oyle cıkar memeyı benımkı 67 gunluk memegı kaptı bırakmıyo uyusa bılse bende boyle cıkarıyorum
eceecem Ruzgarbaby Aynen , hamakta, beşikte , ana kucağında asla uyumuyor varsa yoksa ayakta sallıyoruz.🤷🏻♀️
Dk72 eceecem bizde de kendi sallanan anakucağı var, normal anakucağı var, sallanan beşiği var ama hiçbirinde uyumuyor sadece kucağımda gezdirirsem ya da emzirirsem uyuyor
Neseelifnaz Dk72 daha 50 günlük 3ayi bitirsin herşeyi düzene girecek 3ay boyunca sürekli emmek ve ten teması ister sakın mahrum etme benim kızım ayın 11.de 6aylik olacak bizde öyleydik ama çok güzel bir duygu göğsünde uyuması şimdi emziriyorum biraz oyun uykusu gelince zaten hemen uykuya dalıyor
Dk72 Neseelifnaz yok asla gögsüm den ayırmıyorum aksine hoşuma gidiyor orda uyuması. Ama yatağa geçince ya da indirince hemen uyanıyor, tekrar uyutmak beni çok zorluyor
sinemin Dk72 yan yatırarak yanına yatıyorum emerse emzirerek uyutuyorum yoksa emziği verip tıpışlıyorum uykuya dalıyor
Neseelifnaz sinemin ah neguzel Benim kızım emzik emmedi ama dediğin gibi yatarak emiyor ve öyle uyuyor
Neseelifnaz Dk72 ve bir tavsiye akşam özellikle banyo yaptır loj ışık olsun odada hafif bir bebek müziği yatağa uzanıp emzirerek uyut çok iyi geliyor biz dogdugundan beri öyle uyuyoruz hergun mutlaka banyo yaptırdım şimdi 2gunde bir banyo çok rahatliyor
Dk72 Neseelifnaz bizde iki günde bir banyo yaptırıyoruz. Ama yatarak emzirmeye denememiştim hiç onu denesem iyi olur çünkü yatağına koyarken uyanıyor
Ikizzannesi20 Dk72 benimde 5 bucuk aylik izkiledim var niniype besikte uyutuyorum bazen sallayarak bazen sallamadan niniyle