songul1398 Melek-3434 Bence sen bi sor canım bebek de kendini güvende hisseder doktorlar yeni doğanlarda tavsiye ediyor. Kundak yapıyorsanız bile alanını daraltın diyorlar
Bugram_5 Bizde pazartesi olucaz üçlü aşı dedi hemşire ya çok tedirginim diğerinde bişi olmadı şükür de işte hemşire Bidaki aşı ağır olur dedi 🙈bakalım pazartesi olucak aşıyı
Melek-3434 Bugram_5 bende çok korkuyordum ama hafif ateş oldu o gün sonra bişeyciği olmadı 🥰🤲bide iki gün halsiz gibiydi bol bol uyudu sonra eski haline döndü uykusuzluk devam keee🤣
Bugram_5 Melek-3434 ayyy inş bizde öyle atlatırız bide ilk bebeğim yanımda büyük yok eşimle ben varım çok tedirginim o yüzden inş dediğiniz gibi olur hafif ateş bizimde
Melek-3434 Bugram_5 korkma canım calpol alın bi çay kaşığı verin ateşlenirse sonra normale döner ısısı