Benim kızımda öyleydi kuzum mosmor olurdu ağlarken gaz topu gibiydi karnı hep taş.3,5 aylık oluyor bu hafta çok şükür hafifledi masaj yapmadan alttan payır payır atıyor.ayaklarını üşütme gaz damlası ben sabah Sab simplex öğlen biogaia akşam yatmadan bida sab verirdim olmadı doktorunuza sağlık ocağındaki hekiminize sor canım.Allahım sabır versin bende dayanamazdım çok sinirlenirdim sinirden başım ağrırdı kızamazdım ama biliyorum ki canı acımasa ağlamaz yavrum ağlamaktan başka bize derdini başka türlü de anlatamaz kuzumun ağrısı sızısı olmasa hiç üzer mi seni 😌azcık daha sabret yakında ellerini ayaklarını kıpır kıpır ettirmeye başlar hareketlendikçe kendisi çıkarmaya başlıyor gazını azcık azcık☺️ Emince gazını çıkart hep canım arkadaşım sabırlı anneler stresli olunca bebeklerde hisseder huysuzlanırmış kuzum ☺️Aynaları çok seviyorlar aynanın önüne git ağlayınca sakinleştir sakinleşince yatır masaj yap ☺️