Dilara_Ada5747 valla dene derim kuzum bak biz hastane geçmişimiz oldu 36 haftalık dogduk hastanede bebelac gold baslamışlar cok ıyıydı eve cıktık içmiyo kabız oldu sonra doktor aptamil conformil verdi gazlı bebekler içinmiş kabızlıga karsı ama iğrenç bir tadı var içtiği gibi yutmadan cıkartırdı sonra gittik s&m aldık onu da içiyodu ama az ve yetmeyecek sekilde sonra aptamilin normal olanını aldık oda olmadı hep yetersiz içiyordu golden goad aldık oda olmadı acayıp kotu kokuyodu doktor cok zayıf diye hastaneye yatıcaktık gine bi hipp combiotic deneyin dedi anne sutune en yakın içerik bunda var dedi o esnada yeni doğan hemşiremiz smilac alın dedi ben onunla buyuttum ve cok guzel kılo aldırıyo dedi eşşm gitti doktorun ddiği hippi aldı bayagı bayagı içti bir ay filan derken onunda tadından sıkıldı en son smilac aldık cok sukur gercekten cok sevdi kılosu biraz toparladı 12 ayımıza kadar onu içtik devamı olaydı gine kullanmaya devam ederdim ama 4 numara aptamil kullanmayabasladık artık smilacı gercekten bi deneyin derim ben ck faydasını gordum tasıda bence hepsinden guzel hippe de cok yakın