Merhaba kızlar, annelik zormuş sürekli kaka kontrolu sesini dinleme üşüdümü terledimi ☺️ Ama ellamdulilah ki bebemiz var 🤲🏻
şimdi size sorum 47 günlük bir oğlum var ve hırıltılı nefes alıyor gibi oda sıcaklığı 23-24 lerde doğalgazı da açtık hatta arada ufo bile açıyorum ama üşüttü gibi sesler geliyor. Acaba sizler bebeğinizle olan ortamınızı nasıl ve hangi derece de tutuyorsunuz 👶🏻