Arkadaşlar bebeğim 3 aylık olacak 1,5 aydır emzik veriyorum. Zaten meme reddi var biberon ile besliyorum. Emziğe düşen bebeğim şimdi de biberonu reddetmeye başladı. Kafayı yiyeceğim 😔 Aç olmasına rağmen sadece emzik istiyor verince ağlaması bitiyor ancak… Uykuya da yalnızca emzik ile dalıyor. Azaltsam mı kessem mi nasıl kessem bilemedim, daha çok küçük çünkü 🤷