Leylaninannesii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi siyahı daha ucuz ve indirimsiz fiyatı daha ucuz :) bence indirim beklenebilir
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Leylaninannesii Milas modelin siyahı var mı? Bilmiyorum. Normal fiyat şuan zaten. Çok da pahalı gelmedi. Ağır,kaliteli bir çelik bu. Tencereleri de boy.boy kocamana kadar gidiyor. Ben 1,5 sene önce falan aldım zamlanmış normal geliyor fiyat bana.
Naz_N zumramomm Aryıldız hariç hepsinden kullanıyorum, onu da annem kullanıyor😅 Hepsi iyi ama Karaca’da iyi ürünleri seçmelisiniz, Karaca hem iyi hem kötü ürünleri birlikte satan bir firma🤷🏻♀️
Leylaninannesii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende beğendim favoriledim hatta 😇 kasım indirimini bekliyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Leylaninannesii Daha düşermi bilinmez ama cok kaliteli ben 2019da hepsi buradadan 370 e aldım %100 zamlanmış. Yinede gözüm kapalı öneririm.
zumramomm Leylaninannesii aynen bende o indirimleri bekliyorum.annem hediye alıyım dedi ayrı bir sevindim tabii🤗
Leylaninannesii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi biraz boyutu ufak diyorlar öyle mi? Yani aslında evde 2 kişiyiz ama misafirim çok oluyor fazla yemek yapıyorum 😁
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Leylaninannesii Ay ne ufağı kocamanlar. Ben en küçük boy la bie buyugunu kullanıyorum. En buyuğu kocaman. Bizde 2 kızımla 3 kişiyiz. Yeter de artar bile. 🙈
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Leylaninannesii Rica ederim alınca resim atıp etiketleyin beni merak ettim beğenecekmisiniz 😂
Gokcen zumramomm korkmaz dan cok memnunum. Setin isminj unuttm ama hangi seti alirsan memnun kalirsin canim. Ha tavsiym su sana dumduz olan kapaklari tercih etme hangi marka alirsan al. Pek tavsiye edilmiyo duz kapak
Fatma8988 zumramomm jumbo eski jumbo değil malesef… Karaca zaten cok dandik.. Schafer Alman çeliği harika!!! Korkmaz seçenekler içinde en iyisi..