Elifsultan1 merhaba kızlar bi aydır neredeyse oğlumun geçmeyen pisliği var biraz kilosu olduğu icin bacak kat bölgesinde var poposunda yok ve gitgide özel bölgesine doğru kızarmaya başladı mustela pişik kremi kullanıyorum asla faydasını göremiyoruz yapabilcegim başka.seyler var mı evde uygulanacak
Gamze3466 Elifsultan1 Evde yapabileceğiniz şeyler olarak Zeytinyağı sürün yumuşatır veya sadece pudra dökün öyle beklesin bezsiz beklesin biraz altı hava alsın. Birde ıslak mendil sürmeyin geçene kadar. Evde nemlendirici krem varsa nivea veya Arko krem olsa daha iyi gelir. Aslında sudocrem alabilseniz o da baya iyi geliyor pişiye. Pişik önleyici krem olarak da niveanın kullanıyorum ben çok memnunum. Travazol krem de çok iyi geliyor ama yine de doktora bir sorun öyle alın onu. Ben kullanmıştım iki üç güne tamamen geçmişti. Çok geçmiş olsun🤲
Deletedmom368 Elifsultan1 Bepanthol kullanıyorum ben canım ne zaman pişik olsa sürerim geceden sabaha kadar geçmiş oluyor
SbnmTlg Elifsultan1 ıslak mendil kullanıyorsanız kullanmayın. 7 ay hiç pişik olmayan bebeğim pişik olmaya başladı. Sadece pamuk ve suyla temizlemeye başlayınca geçti.
Zeynebinannesi2020 Elifsultan1 eğer sadece pişikse oksizinc krem kullan, yok eğer pişiğe mantar da eşlik ediyorsa oxizole krem de alıp sabah akşam oxizole, diğer açışlarda sadece oxizinc sür hemen etkisini görürsün,geçmiş olsun
Elifsultan1 Gamze3466 pudra bizde alerji yapıyor altını sürekli yıkıyorum bezini açıp hava da aldırıyorum sürekli ama banamisin demiyor inşallah geçer
Gulsenaylin Suda cream pisik icin en guzel krem. 1 gune geciriyorur. Bir gun ne zaman altini deyissez yikayin sabunla guzelce kurulayib suda cream bolca surun bezini baglayin 4 5 defe bir gunde yapin yarina bisheyi kalmadigini goruceksiz.
Fatmallper1 Banyo sonrası çok iyi kurulayıp zeytinyağı yada pudra dönebilirsiniz. Alt değişimi sonrası ıslak mendille silince orayı o şekilde bırakmak yerine yine zeytinyağ sürmeniz iyi gelir. Ve gün içinde biraz hava alması iyi gelecektir.
Bilcans Elifsultan1 benim kızımın koltuk altı oldu durduramadım Bir türlü, mantar oluştu. Trosyd diye bir krem kullanıyorum şimdi baya iyi geldi. Tavsiye ederim
paputmoms Elifsultan1 canım kakada mukus kan var mı ya da kusması nasıl ciltte kızarıklık egzama kaşıntı falan? Eğer bunlar da varsa alerjidir