Merhaba, kombiyi açtığımızdan beri bebeğim ve ben burnumuz tıkalı uyanıyoruz kalorifer kuruluk yapıyor muhtemelen. Suluk takılı ama pek bir işe yaramıyor belli ki. Sizin kullandığınız ve memnun olduğunuz bir ürün var mı? Çok ışıklı ve sesli birşey olsun istemem sadece