Arkadaslar dun aksam saat 6 gibi beni vodafone servisinden aradılar. Güya kapmanya varmış onu tanıtmak ve faydalandırmak icin aramışlar. Aramaz olsalardı késke… Neymis efendim ben 12 yıllık vodafone müşterisiymisim bana özel bi paket kampayası varmış onu tanıtcakmış bende dinledim kulagima hos geldi. Aylık 28 tl ye 9 gb internet 750 dakika ve 250 sms iceren faturalı bi tarifeymis. 3 aylık deneme suresi varmis memnun kalmazsak iptal edebilirmisiz. Bende denemek istedim ve tatife degisikligi yaptım. Adama dedimki 3 aydan sonra fiyatı falan değişmez dimi dedim, yok efendim sabit fiyat size ozel bi kampanya dedi. Ben saf gibi inandım gecis yaptım. Aksam eşim geldi ona dedim boyle boyle die oda dediki o isin icinde bi is vardir iyice sordunmu sonra faturayı yuksek yuksek gondermesinler dedi. Bende sordum dedim 3 ayda her ay 10 gb internet hediye ediyolarmis dedim. Eşim telefonu aldı eline şöyle bi baktı vodafone yanimdaya girdi tarife ayrintilarina bi göz atti bide ne görelim. Bana 28 tl dedigi paket megerseki 3 aydan sonra 50 tl ye yükseliyomus. Resmen şok oldum. Adama kac sefer sordum. Faturada herhangi bi degisiklik olmaz dimi die bana olmaz dedi. Resmen insani salak yerine koyuyolar. Kendimi kandırılmış salak yerine konulmuş gibi hissediyorum. Insanları nasıl kandırıyolar 10 dakka da. Bugün hemen gidip hattımı degistircem o kadar kızgınım. Benden size tavsiye sizide böyle ararlarsa inanmayın. Insanin basina hersey gelebiliyor aklınızda bulunsun die paylasmak istedim. Insanı resmen tuzağa cekiyolar 😡