36 günlük bebeğim var. 2 gün öncesine kadar öğleden sonra 4 gibi uyanıp sabah 4e kadar ağlıyordu.gazı vardı. Biogaia ve sap simpleks kullanmaya başladık 3.günü. Allahın izniyle gazını kendi kendine çıkarmaya başladı gibi.
Dün acı elma yağı ile masaj yaptık banyo yaptırdık. Bi uyudu gece dahil sadece karnı acıkınca ağlıyor.
Yani 24 saatte en fazla toplamda 3 4 saat uyanık kalmıştır.
2 gün önce uyumuyor diye üzülüyordum şimdi çok uyuyor diye. Normal mi?