Mom106 Benim kızımın ek gıdayla arası yok iyi kötü formül mamayı içiyodu şimdi ağzını açmıyo ben anlamadım sebebini acaba kaşık maması yedirsem formül mamanın içerdiği vitaminleri yine o şekilde almış olurmu?😓 kaşık mamasını biberonda içiren anneler varsa yardımcı olsun lütfen kafayı yicem mama değişikliğimi yapsam ya da artık formül mamadan sıkıldımı bunun göstergesimi acaba🤢
Mom3 Mom106 hiç mama vermedim 🤷🏻♀️ İstemedi anne sütü alıyor %50 anne sütü %50 ek gıda bu aralar sütüm çok az gelmeye başladı keşke mama içse ☹️☹️
Gamze3466 Mom106 Kızım 13 aylık sütümün azaldıgını hissediyorum artık ama kızım ek gıda demeyelim de yemeklerden yiyor ben ne pişirdiysem çok şükür yiyor. Ekstra mama veya kaşık maması falan vermiyorum. Neleri seviyorsa onlardan yapın. Aç olacağı içinde yiyecektir zaten yemeklere alışsın zorla yedirin demiyorum ama yemeklere ağırlık vermeye çalışın bence zaten 1 yaşını geçmiş o da herşeyden yer merak etmeyin. İçiniz rahat etmezse kaşık maması da alın yapın yesin yalnız kaşık mamasında formül mamanın içerdiği vitaminler yok diye biliyorum siz yine araştırın. İnşallah çözüme ulaşırsınız.
Beren2323 Mom106 benim bebeğim 15 aylık 2 aylıktan beri mama yı zorla içiriyorum uyumadan asla içmiyor ek gıdayı da yeni başladığımız da yiyordu ama çok az bu aralar hiç birşey yemiyor 😔
Mom106 Mom3 keşke benimde sütüm olsaydı😓 ek gıdayla aramız yok ne yapıcam aç mı kalsın kafayı yicem ya
Mom106 Mom3 hayır formül mamanın içeriğindeki vitaminleri günlük alamaz bile neden yediğini anlasam çok sinirliyorum ya
Weewe Mom106 süt içiyor mu? Denediniz mi? En azından ondan alsın vitamin yavrukuş. benimkine süt çok gaz yaptı doktor bekleyelim dedi, veremiyorum. allahtan emiyor, günde bir biberon da aptamil veriyorum yatmadan. ek gıda bizde de sıkıntılı 😔
Mom106 Gamze3466 Teşekkür ederim aslında hepsini denedim formül mama içtiği için içim rahattı ama artık onuda almıyo sebebi mamadan sıkılmış olabilirmi
Gamze3466 Mom106 Bence dediğim gibi yemeklere ağırlık verin artık. Mama da artık içmek istemiyor olabilir. Kaşık maması veya muhallebi tarzı şeyler yapın bir de öyle deyin bakalım.
Gamze3466 Mom106 Yok yemeğin tadını bozar midesi karışır bence yapmayın öyle. Yemeklere ağırlık verin illa mama yiyecek diye bir kural yok. He vitamin alsın istiyorsanız bir doktora danışın. Vitamin takviyeleri de var 1 yaşını geçtiği için doktorunuz özel birşeyler yazabilir.