tavsancikinannisi Oğlum 3 aylık anne sütü ile besliyorum ama geceleri hala yenidoğan gibi 2 saatte bir kalkıyor emziriyorum sizce hala gece 2 saatte bir kalkması normal mi gündüz uykumuz yok denecek kadar az
Smy16 tavsancikinannisi benim bebişim 10 11 gibi uyuyo gece 4e kadar 4ten sonrada dediginiz gibi 2 saatte bir uyanıyo alışkanlıkmı yaptı naptıysa
Seldademir tavsancikinannisi bizimkininde gündüz uykuları azaldı. Geceleride 5 te bi kalkıyo 1 saat oyalıyor beni uyuyana kadar 😔
Alpsderll tavsancikinannisi Merhaba bizde 3 ay 5 günlüğüz , dediğiniz gibi iki saatte bir hatta sabaha karşı saatte bir kalkıyor.Emzirme süreleriniz nasıl ? Bizimki 10 dakika emip uykuya dalıyor bu kadar sık uyanmasını az emmesine bağlıyorum.
muhammed_eminin_annesi tavsancikinannisi benimki de 3 ay 4 günlük gece uyanmiyo ben kalkıp emziriyorum bide geç uyuyo 12 1 araları bazen 2
Tugce_hckrkmz37 tavsancikinannisi bizdr 3 ay 9 günlügüz gündüz uykuları 1 saat bile deil gece 12 gibi yatar sabah 8 de kalkar sonra 1-2 saat aralıklarla 12-1 kadr uyur
U_H-annesiiii26 tavsancikinannisi oğlum 4 ay 8 günlük gündüzleri uyuyor gene 1 saat bazen 2 saate yakın bazen yarım saat ama uyuyor genede gündüzleri ama hala gece 2 saatte bir kalkar saat 9 10 gibi uyumuşsa 12 1 2 arasına kadar uyur geneli böyle sonra 2 saat sabaha karşı 1 saatte bir dün gece yarım saatte bir kalktı ben hiç gece kaldırmadım emmesi için hep kendi kalkardı hala da kalkıyor halada kalkıyor kesintisiz uykuyu bekliyorum dört gözle
tavsancikinannisi U_H-annesiiii26 ya gerçekten mi bende anormal bir durum var zannediyordum çünkü arkadaşımın bebeği sabaha kadar uyuyor internette de kesintisiz uyumaya başlayacağı yazıyor
U_H-annesiiii26 tavsancikinannisi her bebek bir değil kendine özeldir bizimkilerde böyle ne yapalım Rabbim can sağlığı versin yavrularımıza illaki düzelir 🌸
Pelin55 tavsancikinannisi 88 gunluguz hala 2 saatte bir kalkiyoruz uykularimiz duzensiz oluyor genelde