Zhdyslmn doğduğundan beri hiç sallamayarak yaptım en akıllıca olanı sanırım ,yatakta normalde hiç vakit geçirttirmiyorum,uyku zamanı gelince yatağa koyuyorum emziği ağzında,ağlıyor tabi önce ,pış pış yapıyorum sadece sesle ,eline ayıcığını veriyorum başta almadı ama bir iki denemeden sonra aldı,çok ağlarsaeğer kucagımda avutup tekrar yatırıryorum ,bu arada hep yan yatıyor doğduğundan beri,yön değiştiriyoeum eğer uyumazsa ,bu şekilde alıştık tatlım dene yapabilrisin başta ağlıyor ama alışıyor bir haftada