İki gündür hastayım. Hapşırık, gözlerde sulanma ve yanma, burun akıntısı ve burun tıkanması. Çok olmasa da halsizlik ve baş ağrısı. Grip oldum diye düşünüyorum ama emin de olamıyorum. Ateş, tat-koku kaybı,öksürük, eklem ağrısı, ishal, boğaz ağrısı filan hiç olmadı. Benim belirtilerimi yaşayıp da pozitif var mı?