Dorukunannesi03 Anneler bugün oğlum tam 1 yaşında. Bu zamana kadar kazasız belasız güzel geldik şükür Bundan sonrasında beni neler bekliyor merak ediyorum tecrübeleriniz neler benimle paylaşın lütfen 💙
Handeyvs Dorukunannesi03 bizimde 16 gün kaldı 😍 daha dün gibi doğduğu an ❣️ Rabbim tüm evlatlarımızı korusun
Mom9 Dorukunannesi03 bol hareketli atraksiyonlu günler 🙈 kızım daha sıralıyo emekliyo ama her şeye yetişiyo maşallah 😅 uyku düzeni inşallah düzelir bizim ki 11.ayda düzeldi gece beslenmesi bitti. Bol bol merak, oyun, karıştırmaca 😊
kokusudalin Biz de pazar günü yasimiza gireceğiz bende mersk ediyorum. Yeme sıklığı nasil olmali gun ici neler yapıyorlar falan bu arada iyiki doğmuş mutlu yillari olsun 🥰