Drdan geliyoruz. Kızımın ek gıdayı istemediğini ve 1aydır reddettiginı soledım. Ek gıda yemedıgı ıcın mama verıyorum dedım . Dr bunun yanlıs oldugunu vee gunde 2 kez dısında mama verme artık dedi. Ama yemiyor dıger turlu dedım ac kalsın dıger ogunde yer dedi. Siz alıstırmıssınız cocuga yemezsen mama var diye biliyor cocuk dedi. Basına gelen var mı. Yardım eder mısınız