Merhaba sevgili anneler,
Ben üsküdar Mimar Sinanda yaşıyorum. Oğlumu Kozyatağı Central Hospital da dünyaya getirdim. Doğduğu gün kontrollerini yapan doktoru sevmiştim dün için kontrole çağırmıştı gittik başka doktor gördü randevumuz ona olduğu halde. Hoşuma gitmedi böyle bir muamele, öyle denk gelen doktor muayene edecekse devlete götürürdüm. Dolayısıyla başka hastane ve doktor arayışındayım. Üsküdarda memnun kaldığınız bir hastane ve çocuk doktoru varsa önerilere açığım lütfen bilgilendirin 🥰