Nako merhaba. Kafanızın karışması çok normal, haklısınız. Çok araştırdım bende ADAC’ın sitesini Almancadan Türkçeye çeviri yapıp öyle okudum. Kendi düşüncemi söylüyorum size, karar sizin elbette 😊Isofixli olmasına ve ADAC test puanına bakarak aldık. Oto koltukları çok pahalı, 3-4 yaşından sonra yenisini alamam diye 9-36 kg aldık biz. Oğlum 8 buçuk aylıktı 10 kg dı aldığımız zaman. Be Safe en güzeli ancak 9-18 kg ve 15-36 kg arası üretiyormuş. Satış elemanları da 1 yaşındaki bebekle 10 yaşındaki çocuğun aynı koltukta oturmasının yanlış olduğunu söylüyorlar, haksız değiller esasen, ama dediğim gibi çok pahalılar tekrar tekrar alınacak bir şey değil bana göre. Britax-Römer Advansafix IV R bizim aldığımız yaklaşık 2 aydır kullanıyoruz, memnunum. İnşallah gönlünüze göre bir şey bulursunuz.