dlkcnblt Kızlar eczaneye 2 gün snra elimde olacak şekilde rota aşı getirmesini söyledim,hemen o gün getirtmiş.geldiği gün yapılması gerekiyor canlı aşı ve buz kalıbıyla muhafaza gerekiyor.normal rafa koymuş.bi gece geçti ben şimdi ne yapıyım
GoGirl dlkcnblt bilgim yok ama eczaneden o sekilde almasaydiniz kabul etmeseydiniz sonucta onlarda da bi sekilde muhafaza ediliyor ayni gun uretilmiyor bence tam bir ogrenin baska eczaneden
QueenMom__ dlkcnblt ben normal buz dolabında beklettim. Elektrik kesilmişti o arada buz aküsüne direk temas etmeyecek şekilde sarmıştım. Bi sorun yaşamadım. Onlarda normal buz dolabı gözünde saklıyor zaten
Minnaktospik dlkcnblt iade edin bence asinin bu sekilde etkinligi azaliyor. Ayrica bunu bilemyen bir eczaci da ne bileyim sonucta onlara da depolardan soguk bir sekilde geliyor nasil dolaba koymazlar. Kendi hatalari bence gorusup iadesini yapin onca para veriyoruz ucuz birseyde degil, etkinligi azalirsa ne anladim ben o asidan.
Defne_cicegim dlkcnblt tatlım ben eczanede çalışıyorum onlar soğuk zincir ilacı yani özel buzdolabı var o aşılar için normal rafta beklediyse özelliğini yitirdi almayın zorunluluğunuz yok sorumluluk sizin değil onlar eczaneye gelirken bile buz kalıplarıyla geliyo bilmemesinin imkani yok almayın
dlkcnblt GoGirl buzdolabında saklanıyormuş ama eczacı söylememize rağmen normal rafa koymuzş,teslim almadık hala eczanede işte bi sorup soruşturum ona göre hareket edeyim dedim 👀 burda bilgisi önerisi olan varsa diye
Defneligunlerrr dlkcnblt bence almayın. Aradan yarım saat geçince bile hemşireler bi acaba mı diyorlar. Riske atmayın bebeğinizi. Bizde sipariş etmeden almıştık ama soğuk muhafazaydı. Başka eczaneye sorun
ephy dlkcnblt o nasıl eczacıymış hiç mi haberi yokmuş? Bence kullanma derim ve aşıyı da direk götür geri ver
Cgdmltr93 dlkcnblt hayır hayır asla. Eczane ile sağlık ocağı arası 2 dk. Eczaneden aldım aşıyı. Buz kalıbıyla verdi 2 dk bile buzsuz durmaması lazım soğuk yerde durması lazım. Bırak alma
Borasmomy dlkcnblt buzdolabının kapak kısmında bekliyor canım biz de öyle yaptık teyzem eczacı bize verdi bir kaç gün önce kapakta beklet dedi çıkarıncada 2 buz aküsü arasında götürdüm saplık ocağına bir problem yaşamadık normal raf derken dışarda ki rafa mı koymuş
Mom19 dlkcnblt Asla alma o aşıyı ben aynı gün aldım hastane yarım saat uzakliktaydi ona bile yanıma buz kalıbı verildi sakin dışarda tutma dediler.
Begonvillll dlkcnblt sağlık ocağındaki ebenize Bi sorun bence. Nolur nolmaz aşı bu bayatlıyorsa falan dikkat etmek gerek