Minnokkunannesi Kızlar 3 aylık bebeğim ve sütüm yetmemeye başladı. Buzlukta biraz stoklamıştım oradan veriyorum yetmiyor çünkü 😣 süt arttırıcı humana çay falan varmış önerir misiniz
Agustosbocegi Minnokkunannesi bende de ise yaramadi o cayi icecegine iki bardak su yada hosaf ic daha iyi
ephy Minnokkunannesi arifoğlu diye bir bitkiler vs satan biryer var belki biliyorsundur orada anne çayı vardı bana çok methettiler almaya gittim fakat alacagım yerde kalmamıstı. Birde bestlak damla çok süt arttırıyormuş kullananlar çok memnunlar.
Fatmadoglu Minnokkunannesi bende solgar bira mayası var 20 tane tek kullandım gebelik ihtimali sebebiyle artık kullanmıyorum. Sana 50ye verebilirim. 120 TL’ye almıştım
Gizemmatalay Humana still tea kullandık pek işe yaramadı anason papatya falan daha çok etki etti bana
Misssimsek Minnokkunannesi e bebek te moms still tea var humana dan daha çok arttırdı benim sutumu. Tavsiye ederim
Senacay Minnokkunannesi eczanede damla var alabilirsin. Birde e bebekte promalt ver ben kullandım baya faydası oldu
bluekoala Minnokkunannesi humana çay, incir,kuru üzüm,kuru kayısı,yeşil soğan,sulu yemekler,bulgur pilavı ve gunde 3-4 litre su. (Özellikle incir) bunlar bende cok süt yaptı. Ben bunlar dısında bısey denemedim😅
Angars Minnokkunannesi instagramda dilruba hanimin cayini cok ovuyorlar ben kullanmadim ben hummana stil tea kullandım güzel süt yapıyor
Melek_ Minnokkunannesi merhaba, bende günde en az 2 lt su, rezene çayı ve kuru incir yiyorum 😌 mama da kullanıodum şuan azalttık mamayı 🙏🏽 Bna çok etkisi oldu, belki siZede olur 💐
denizimo Minnokkunannesi Bestlak damla kullanıyorum 3 aydır. Bitkisel. Doktorum önerdi. Gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Kullanır kullanmaz etki gösterdi ayrıca
Belinaysmom Minnokkunannesi humana’nın rezene çayını doğumdan itibaren günde bi kupa içiyorum ben memnunum eczaneden almıştık
226anne-26 Fatmadoglu nasıl yollama yapacaksınız peki kapıda ödeme olarak mı ben kart kullanmıyorum çünkü
SEC15 Humana çayını doğum yaptıktan sonra kullanmaya başladım günde 2 bardak içiyordum çok güzel süt yaptı daha sonra 1 bardak içmeye başladım okadar süt yaptiki göğüslerim şişti süt kendiliğinden akmaya başladı yaklaşık 1 hafta kullandım ben tavsiye ederim memnun kaldım. Ayrıca hergun kuru kayısıyı kaynatıp 1 litre tükettim hem kabızlık için hemde süt yaptığı için oda çok iyi gelmişti