SertapHilal Merhabalar,postun adini görünce hemen okumak istedim çünkü beni doğum,doğum sancısı gibi şeyler gram etkilemedi yalnızca göğüs ucu yarası yetti bana.. Allah düşmanima vermesin derlerya oyle bir aci yoktu. Ağlayarak emziriyordum.. türlu kremler kalkanlae denedim ve çözümü sadece karbonatli suda buldum. Bir çay bardağına ılık su ve karbonat karıştırıp pamukla göğüs ucuma damlatıp hafif hafif siliyordum. Gün içinde bir çok defa bu şekilde pansuman yapıyordum ve tabi kiyafetle temas etmesin diye de avent kalkan kullandım. Bu sayede bu dertten kurtuldum şükür