Ozdogan14 Merhaba 2 aylık bebeğim 2 günde bir kaka yapıyor kakası hardal renginde biraz koyu kıvamlı gibi geldi birde yaparken zorlanıyor ıkınıyor Yardımcı olursanız sevinirim